تماشای دنیای آدم کوتوله همیشه پیش چشم بچه‌‌ها جذاب بوده است.در کنار کارتون‌هایی چون گالیور»،»بلفی و لی لی بیت»و»دختر مهربان» آدم کوتوله‌های جنگلی هم بودند که در همزیستی با حیوانات اهلی جنگل، قصه‌های خودشان را داشتند.
کد خبر: ۱۴۱۵۹۰۲
نویسنده مریم فلاح
تعداد بازدید : 38

جامعه این کوتوله‌‌ها بیشتر مردانه بود و کمتر بینشان زن و بچه و اصولا آدم جوان می‌دیدیم. مردانی پیر و سالخورده با محاسنی بلند که البته شاخص ترینشان قاضی شهر بود. چهره مهربان او با آن ریش‌های بلندش بچه‌‌ها را به یاد بابانوئل می‌انداخت. او قسم خورده بود که از حیوانات جنگل محافظت کند. کتابخانه اش را یادتان است؟ دستیار جوانی هم داشت به نام «دنی» که بسیار برای قاضی احترام قائل بود و درهمه حال با او بود. 

البته طراح قابلی هم بود و در خصوص سوژه‌های مورد نظر قاضی با طراحی هایش به او کمک می‌کرد و در آخر در جلسات دادگاه که در تنه درختی بزرگ برگزار می‌شد در کنار او می‌نشست.

غلامعلی افشاریه، جواد بازیاران، مازیار بازیاران، حسین باغی و کنعان کیانی از جمله صداپیشگان شخصیت‌های این کارتون دوست داشتنی بودند. 

کارتون کوتوله‌های جنگل، (بانام اصلی: LA LLAMADA DE LOS GLOMOS)محصول سال 1987 است .این کارتون اسپانیایی به کارگردانی»لوئیس بلستر»ساخته شده است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها